utorak, 11.11.2008.

3. Odnosi

*kratki post bez neke posebne radnje, stvoren čisto da se vidi kako sam i dalje tu, i da ostajem ovdje. „povratnički“, kako bi se reklo.
za bailee, jedan opušteni, pa da se još više smješkaš. :)




Indie je ležala potrbuške na trosjedu u dnevnoj sobi, nervozno mijenjala kanale na televizoru pokušavajući pronaći nešto što bi joj odgovaralo, no, sudeći po njezinu izrazu lica, bezuspješno. Promatrala sam kako pažljivo prevrće prstima uvojak svoje prekrasne, tamno-smeđe kose. Prekrižila je noge u zraku i vrtila ih gore-dolje, lijevo-desno. Nikako nisam uspjela shvatiti kako uspijeva biti tako bezbrižna i opuštena. Poželjela sam se vratiti u svoje teenagersko vrijeme bez briga i nepotrebnog razmišljanja.

„Zar ti zaista nemaš što drugo za raditi osim toga da bespotrebno buljiš u televizor i iznova mijenjaš programe?“, upitala sam je pomalo posprdno.

„Hm… Čekaj da razmislim.“, uzdahnula je, a zatim se okrenula prema meni i hladno rekla: „Ne.“

Nisam mogla suspregnuti smijeh, a zatim sam joj prišla i sjela na pored nje. Uzela sam daljinski upravljač i ugasila televizor.

„Ej!“, uzviknula je namrštenog izraza lica.

„Ma daj! Meni je dosadno!“, rekla sam. „Ponekad se pitam zašto uopće dolaziš ovdje ako samo gledaš televizor, jedeš ili visiš nad kompjuterom.“

„Iskreno? Haloo?! Ženo, zar nije očito da sam u kazni pa se okorištavam vašim stvarima dok mi zli roditelji zabranjuju korisne i poučne stvari poput Interneta i televizora? Stvarno si frikuša.“

Uzdahnula sam. „Mogla sam i očekivati da ćeš reći nešto ovakvo.“

Nastupila je tišina na par minuta, uz prigušeni smijeh s Indieine strane. Zatim mi je otela daljinski i ponovno upalila TV.

„A ti nemaš zadaće, mala?“, upitala sam ju pokušavajući zvučati strogo, iako sam znala da će to biti neuspješno. Začula sam kako je netko otvorio ulazna vrata, što znači da se najvjerojatnije Enea vratila iz grada.

Zakolutala je očima. „Imam, ali ne brini, budem prepisala sutra od Farrah.“

Enea je uletila u prostoriju ljuta poput risa, zalupivši za sobom vrata tako snažno da je kalendar zalijepljen na njih pao na pod. Oči su joj izgledale kao da će svakog časa eksplodirati, a gotovo da joj je i para išla iz ušiju. Bacila je torbicu na fotelju i nervozno i ljutito počela hodati s jednog kraja sobe na drugi.

„PMS?“, sarkastično je upitala moja sestra.

Enea ju je pogledala kao da će joj za nekoliko trenutaka iskopati oči ili nešto slično. Zatim sam se nakašljala podsjetivši kako se treba ponašati, barem u prisustvu Indie. Pogledala me, a zatim se kiselo nasmiješila. „Ne, nije PMS, mala.“

Uzela sam kutiju cigareta sa stola i izvadila jednu, a zatim ju pripalila. „Daj, sjedni i smiri se. Što se dogodilo?“

Sjela je na fotelju. „Onaj… Onaj… Onaj… Arrgghh.“

Prasnula sam u smijeh. „Dopusti mi da pogodim. Dean?“

„Ne, pogriješila si!“, sarkastično je rekla, a zatim uvukla dim svoje cigarete. Izdahnula je oblačić sivoga dima, i onda dovršila: „Nije Dean, nego je Glupi Majmun Idiot Debil Dean.“

Indie se grčila od smijeha.

„Ipak, bila sam blizu.“, rekla sam. „Pričaj. Što je sada učinio?“

„Dakle. Bila sam s tvojim burazom na kavi i on se odjednom pojavio. I nitko ga nije zvao da ostane s nama niti mu dopustio da samo tako sjedne kraj nas i počne pričati neke svoje bezvezarije i gluposti. Idiot!“

„I?“, upitala sam ju, očekujući da će reći još nešto.

„Kako to misliš?“, imala je zbunjen izraz lica.

Preuveličala je čitavu stvar, mogla sam i misliti. Ipak su to Enea i Dean i njihove vječne prepirke i zavade. „To je to?“

„Reci mi, što može biti gore od toga?!“, uvrijeđeno je uzviknula. „Znaš li ti koliko je on mene sada naživcirao?! Uf… Mogla bih sada… Razbiti patlidžan!“

Indie se naglo ustala s kauča, protegnula i ubacila u naš razgovor. „Nego… Idem ja.“, rekla je. „Mama vjerojatno već dovoljno šizi."

„Aha.“, uzvratila sam joj. „Ajde, vidimo se.“

Dala mi je pusu u obraz i veselo poskakujući izašla iz stana.

„Znaš što, Enea?“

„Ha?“

„Mislim da mu moraš pružiti priliku. Mislim, toliko dugo se poznajete, a imate tako ružan odnos. A još ti se i sviđa.“

„Ma da, sviđa mi se. I fuj mi je to. Pokušavam uopće shvatiti što me to privlači na njemu.“, razočarano je rekla.

„Zbilja, kada ga malo bolje upoznaš i pružiš mu priliku, budeš već shvatila da je krasna osoba. Razumije i zna normalno razgovarati.“, rekla sam, nasmiješivši se.

„E! Vidiš, ja smatram da je Alex krasna osoba. A ti i on se vječito svađate! I sad si se ti našla meni nešto govoriti.“, prigovorila mi je.

Alex je bio bogatunčić koji je smatrao da svojim šarmom može i ima pravo osvajati svaku djevojku koja mu se nađe na tapeti i slamati svima njima srca. Nije ga briga za ničije osjećaje. Egoist. Muška kurva, kako bi se reklo.

„Meni se Alex ne sviđa kao što se tebi sviđa Dean. Dakle, ovo je potpuno drugačija situacija i uopće nema razloga da Alex i ja budemo u dobrim odnosima.“, hladno sam rekla, pokušavši se opravdati.

„Molim te. Za mene?“, sladunjavo je rekla, treptavši okicama kao maleno dijete.

„Još samo i donju usnicu izbaci van. Ajde.“

„Ne, ozbiljno ti pričam.“, odgovorila mi je. Zatim je ugasila čik u pepeljari. „Ti Alexu pruži priliku, i ja ću je pružiti ovom konju.“

„Za početak, mogla bi ga prestati zvati 'konjem' i ostalim pogrdnim životinjskim nazivima.“

„Okej. Dogovoreno?“

„Dogovoreno.“, nerado sam se složila s njom.

- 19:10 - Reci mi (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.